TAK dla tramwaju na Klinach

Nie ustaje w działaniach zmierzających do poprawy infrastruktury komunikacyjnej Klinów.

Po wprowadzeniu do Budżetu Miasta Krakowa na 2021 rok dwóch nowych zadań:
- przebudowy skrzyżowań ulicy Zawiłej na odcinku od Kobierzyńskiej do Żywieckiej;
- budowy ulicy Nowej Bartla od Bartla do Zawiłej;
czas powalczyć o TRAMWAJ NA KLINACH.
Wielu z Was pisało do mnie w tym temacie, dlatego w dniu dzisiejszym złożyłem interpelację w sprawie analizy możliwości połączenia Klinów z centrum miasta linią tramwajową.
Wśród kilku wariantów ewentualnej linii tramwajowej, trzy wariantu są najczęściej wymieniane:
 Kliny - pętla Czerwone Maki
 Kliny - pętla Borek Fałęcki
 Kliny - Zakopiańska (przez 8 Pułku Ułanów i Trasę Łagiewnicką)
Z informacji jakie udało mi się już uzyskać na dzień dzisiejszy najmniej prawdopodobną wersją jest poprowadzenie linii tramwajowej przez 8 Pułku Ułanów i Trasą Łagiewnicką, ze względu na uwarunkowania techniczne TŁ oraz decyzje środowiskowe 8 Pułku Ułanów.
Mam nadzieję i głęboko w to wierzę, że spośród dwóch pierwszych wariantów, przynajmniej jeden będzie możliwy do realizacji.
Jeżeli macie jakieś uwagi, to proszę o zamieszczenie ich w komentarzu pod postem. Trzymajcie kciuki, „TAK dla tramwaju na Klinach”.
Kategoria: