RUSZAMY Z POPRAWĄ KOMUNIKACJI W CIĄGU ULICY ZAWIŁEJ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ SKRZYŻOWAŃ NA ODCINKU OD KOBIERZYŃSKIEJ DO ŻYWIECKIEJ.
Nie ukrywam, że mam dużą satysfakcję i obiecuję dalszą skuteczną pracę jako Radny Miasta Krakowa.
RUSZAMY Z POPRAWĄ KOMUNIKACJI W CIĄGU ULICY ZAWIŁEJ POPRZEZ PRZEBUDOWĘ SKRZYŻOWAŃ NA ODCINKU OD KOBIERZYŃSKIEJ DO ŻYWIECKIEJ.
W tym miejscu dziękuje ponad tysiącu osobom, które podpisały się pod moją internetową petycją w tej sprawie. Był to bardzo ważny argument, który wykorzystałem w rozmowach z Prezydentem. Jak widać, po złożeniu mojej poprawki do Budżety Miasta Krakowa na 2021 rok przyznającej środki na rozpoczęcie tego zadania – koncepcje budowlaną, Prezydent zmienił zdanie i autopoprawką skonsumował moją poprawkę, a Rada Miasta Krakowa przegłosowała projekt wraz z autopoprawką.
Wielu z Was zgłaszało mi potrzebę poszerzenia zadania o skrzyżowanie Zawiłej i Kobierzyńskiej, co uczyniłem.
BARDZO WAŻNE dla uniknięcia paraliżu komunikacyjnego Klinów w przyszłości jest również kolejne zaakceptowane moje zadanie, którego faza koncepcyjna/projektowa ruszy w przyszłym roku - BUDOWA ULICY NOWEJ BARTLA od Zawiłej do Korpala. Nie jest to łatwe zadanie, bo mimo ogromnej potrzeby wykonania tej drogi zapisanej w MPZP, pas drogowy ma wartościowe tereny zielone. Mam nadzieje, że wspólnie z mieszkańcami włączymy się do dyskusji na etapie tworzenia koncepcji i uda się uratować bardzo dużą część drzew. Jeżeli nie spróbujemy nie przekonamy się, czy kompromis pomiędzy zielenią, a infrastrukturą jest możliwy.
Tak jak pisałem na wstępie mam ogromną satysfakcję, że wielu było przede mną radnych i nie tylko, którzy obiecywali rozwiązać problem infrastruktury drogowej Klinów, ale skończyło się na przedwyborczych obietnicach. Ja złożyłem obietnicę w środku kadencji i od razu zaczynamy ją realizować. Mimo, iż jest to pierwszy krok, to bez niego nie da się nic zrealizować.
.